• I downloaded this game for my son and i cant stop playing the damn thing

    I downloaded this game for my son and i cant stop playing the damn thing!!!!!!!!!!!

    13 comments
    • What game is it and is it iPhone compatible?

    • Idk but its called mini racing adventures

    • Downloading now. TY sir

    • Lolololol i literally cant stop playing it. So many levels and vehicles. Its affecting my job!!! Lmaso

    • I'm about to dl that game right now and break a few set of fenders without remorse!!

    • This is gonna be like Hill Climb Racing was when I first got it....Non stop.lol

    • Downloading haha

    • I'm on it too! Haha

    • How many vehicles before the odyssey?

    • You could buy any vehicles that anytime as long as you have the coin it's easy to make the coins in the game just got to keep playing or you can cheat and buy them

    • My longest distance among all the maps I've unlocked so far...thanks to the op for showing me this. Now I too am addicted haha.

    • Ill admit the game is kinda hard

    • I've actually played it now quite a few times pretty good game