Photos from Tra Pelusi's post

Which one if these wires is the positive , I'm putting a toggle switch on my fan 2010 420

40 comments
  • Wiring it to a toggle switch?

  • Yea

  • Yep that the easiest way to know that it works! Just don't forget to turn it off when you go deep lol

  • Austin Michael Hail yea ik that's why I want to put one on

  • Lol yea it suck replacing them

  • Austin Michael Hail not when they relocated

  • Oh yea you got relocated

  • Yep

  • Those 29.5s?

  • Here's my 350

  • Yep I used to have a 350 when my 420 was stock

  • I wish I had a 420, was supposed to trade for a 500 today, but for some reason my cdi box went out and it was running last night lol

  • If you wire it wrong, it just reverses the spin of the fan. Won't burn it up.

  • You can just put a toggle in one wire, either way it will complete the circuit and turn the fan on

  • How's the 350?

  • Ohhhhhh, she's still just as good as ever, gonna bring her out for a little today just to stretch the legs

  • Heck yea, I guess mine needs a new cdi box

  • Yeah, I seen that, mine just needs to quit being neglected...lol

  • I'll take it off yours hands, I'll treat it like my girlfriend

  • Lmao I wouldn't sell this thing if someone gave me a brand new one

  • I wish I could say the same

  • Love mine to death. Foreman lift coming soon...lol

  • Idk why but mine just doesn't like me or simething

  • Haven't had the slightest of problems out of mine, cept the carb leaking, but I out a brand new one on it

  • Would it be the cdi if I'm not getting spark to plug but neutral light is on and I changed the coil and the thing in the bike

  • That's pretty much where my know how stops man, I've never tackled a spark problem before. Pretty much anything else I could handle

  • Dang, I'm going try one of my buddy's bike and I know it runs, I even replaced whole wiring harness

  • Well, good luck man

  • Thanks

  • Everything is wired and it's hooked up but fan won't come on

  • Ohhhhh, if you just spliced a toggle into the wires already there it won't come on unless it's hot enough. Is it water or oil cooled?

  • Water

  • It's controlled by a temp sensor somewhere, you can just ground he blue wire and it should come on

  • P

  • Looks like my old bike...

  • Used to be all stock

  • Tiler Richard

  • been there done that

  • Isaac Layne nah ball joint gel out

  • yeap my tire fell of 200$$ later